2014年11月3日星期一

萬聖節 - Graveyard Tiramisu 墳場提拉米蘇

La Cuisine De Veronica Tiramisu 提拉米蘇

非常容易做又好味既甜品! 製作裝飾尤其好玩~


先做Tiramisu.......

1. 先沖一杯濃咖啡待涼。我用3茶匙即溶咖啡粉 + 2茶匙coffee mate + 2樽蓋白蘭地酒,無糖~


2. 蛋黃5個加入幼砂糖50g,用電動打蛋器打拌至發白。


3. Mascarpone cheese 500g (先放室溫至軟身!),加入(2)內,以手動打蛋器拌勻循至幼滑無顆粒。(不要用電動打蛋器!)


4. 蛋白2個加入少許cream of tartar (optional),用電動打蛋器先打至啤酒泡,再加入幼砂糖40g 打至乾性發泡(以打蛋器拉起蛋白時,蛋白頂端筆直尖挺不會彎曲下垂)。


5. 將(4)打好的蛋白加入(3)內,用刮刀以切拌法輕手拌至勻循。


6. 手指餅鋪在容器底部,每條手指餅淋上1至2茶匙(1)的咖啡。
(* 玻璃盆26.5cm x 17.5cm)


7. 鋪一層(5)的雞蛋芝士糊在手指餅上,以刮刀抹平。


8. 重複(6) + (7),以保鮮紙封好,放入雪櫃普通格雪至凝固(需3至4小時)。


P.S. Tiramisu 係一個免焗甜品,材料中蛋黃 + 蛋白都係生既,所以一定要選用最新鮮既雞蛋啊!



La Cuisine De Veronica Tiramisu 提拉米蘇
裝飾部份(optional): 墓碑曲奇、朱古力欄柵、翻糖青草、墨西哥脆餅鬼魂


A. 墓碑曲奇: 曲奇做法click here~ 切出墓碑形狀及印上文字; 若無曲奇印字組,可待曲奇焗好後用顏色糖霜寫上文字。


B. 朱古力欄柵: 膠片用廚房紙抹上少許油(可用不沾烘焙紙代替膠片),朱古力隔熱水溶化,放入唧袋在膠片上畫出欄柵,待朱古力凝固即成。


C. 翻糖青草: 少許白色翻糖(fondant)混入綠色食用色素搓勻,搓成幼條切小段。


La Cuisine De Veronica Tiramisu 提拉米蘇
D. 墨西哥脆餅鬼魂: 市售Tortilla (墨西哥薄餅)一片,剪出鬼魂形狀,刺上眼睛,掃上少許食油,放入已預熱焗爐180C 烤6分鐘至脆即成。


Tortilla 墨西哥薄餅


La Cuisine De Veronica Tiramisu 提拉米蘇
9. Tiramisu 凝固好後,篩上一層可可粉,隨意放上裝飾即成。


我做既墓碑曲奇,都係我以前養過既寵物.......

西施狗狗Billy


 
多年前既鼠鼠Raichu.......


同埋Pikachu~


仲有McHamHam! McHamHam 去彩虹橋無耐,所以仲係"新泥"~
新泥係用壓碎既Oreo 餅整架! ^^






12 則留言:

  1. 好有心機呀! 你真係養過隻寵物叫Pikachu呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ Pikachu + Raichu,兩隻都係倉鼠! ;;)
      佢地呀: http://happymrst.blogspot.co.uk/2009/09/pikachu-raichu_19.html

      刪除
  2. 係wo咁都可以同佢地聚慶Halloween~~

    回覆刪除
  3. 好正呀~~~ 佢地真幸福呀有你呢個咁愛錫佢地ge主人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知自己係咪好主人,不過我肯定自己係一個好長情既主人! Billy 係我未來英國時喺香港養既西施,佢已經走咗十幾年,但我客廳仍然放住佢既相~ :x

      刪除
  4. 好有心思。
    我養過一隻芝娃娃,佢走左之後我就無再養了。唔係好預得住嗰種離別既感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. V媽媽 + 我都係,Billy 之後唔想再養狗狗~ 雖然我好多時會動搖.......好似早排Mr.T 有個staff 有隻西施狗女大肚有6隻BB,佢問我地要唔要一隻,我掙扎咗2星期最後都係決定唔要

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...