2013年10月15日星期二

Yahoo La Cuisine De Veronica 倒數尾二篇: 敗家與禮物

8月中一口氣買咗1隻Tefal 紅點鑊 + 1隻Beem 雲石鑊;
上個99又送咗隻Fissler 易潔鑊比我,
本來我預計有一段長時間唔會再買鑊..........



不過人算不如天算!


比利時品牌Green Pan 28cm 平底陶瓷鑊,

John Lewis 賣緊£60......
咁又點呢?

因為TK Maxx 又打錯價錢!

Mr.T一見此鑊價錢都好驚訝: 哇咁平~ 買咗佢!
店員咇完價錢後望吓個盒,似乎覺得有d唔妥......
Oh well 係你地自己打錯價錢咋! 嘻嘻~~~~~

莫講話係一隻名牌鑊,就算雜嘜鑊我都未曾買過咁鬼平!
Mr.T攬住個盒行出TK Maxx 時同我講...........
"個價錢同正價爭咁遠,就算無用都應該買咗佢!"
(我唔敢相信依句說話出自Mr.T個口.........)

市面上大部份膠鑊剷都係尼龍膠(硬身),
有朋友試過煎野膠溶........
我都有用過
尼龍膠鑊剷,膠無溶,
但用耐咗洗得多,邊邊會"呸"口........

之前買既孖人牌鑊剷 + 湯勺,
依個鑊剷係矽膠造(軟身),好剷唔溶又唔"呸"口,非常好用!
不過最近發現剷既邊緣甩咗一小忽,
要物色一隻新既矽膠剷........

搵咗一輪終於喺John Lewis 搵到!




Le Creuset Petite Casserole


印象中未見過細成咁(stoneware),有點無聊........
除咗當豉油碟咁用,我唸唔到用來做乜?
純綷貪得意~



某日同Mr.T 經過Buchanan Galleries 裡面既Lego store.........


見有個counter 可以自己來砌自己想要既樣,
我地兩個大唔透又砌埋一份 - Lego versions of Mr.T & V!



搵唔到長頭髮,唯有揀個札馬尾,我手攞住一隻超級巨蕉;


Mr.T 就攞住隻雞脾(豬脾??)




Poundland 勁靚發花癲dinner plate~


靚到暈£1一隻,抵到爛!

用開既IKEA salad spinner,
被我唔小心但粗暴地整爛咗裡面個筲簊,轉得好勉強........
本來打算搵日得閒去IKEA 買返個新既........
點知咁橋Home Bargains 最近入咗
salad spinner 喎~
顏色雖然樣衰少少,不過質地比
IKEA 既更加好,
轉得
更加暢順......價錢又比IKEA 平呢!



的起心肝打算今個秋冬天努力轉研糖花! 先準備好工具........


大玫瑰糖花模



百合花瓣模


用翻糖整糖花可以用清水黏合;
但用gum paste 整糖花的話,就要用食用膠水~



自從收養咗McHamHam 後,我shopping 親都有佢份!


依包野好鬼貴,細細包要成50蚊港紙!
裡面有乾既小麥穗、蘋果乾、玫瑰花乾 + mellow 花乾~
雖然好貴,不過McHamHam 似乎好鍾意食,尤其係小麥穗,
睇住佢個緊張食野可愛樣,貴d都係值得既!



臨近哈囉喂,堅果當造,周圍都有得賣,
依籃特別買比McHamHam 食既! (當然要我幫佢開啦.......)



最近發現Home Bargains 有寵物用品賣!
雖然種類唔多且集中貓狗,
不過佢地有倉鼠用木屑賣,可以幫我慳返唔少啊!

以依包大號木屑為例.......
Pets at Home 一樣大細,最平要£4.50 ($56HKD);
而依包Home Bargains 只售£1.49 ($18.5HKD)!Pets at Home 食水深得好離譜!!



順帶提提各位有興趣養倉鼠既網友~
我特別影低依個對照表比大家參考,
希望大家養倉鼠前要注意一下........

事源我有位朋友新手養倉鼠,
佢到一間知名寵物店想為領養返來既小倉鼠買日用品,
不過依間知名寵物店並無賣倉
鼠用品,
無恥既店員為求做得成生意,
竟然叫我朋友買咗包乾草 + 兔砂!
仲同我朋友講倉
鼠用貓砂都得!! 亂來到離哂大譜!!!!

首先乾草或稻草只適用於兔仔、龍貓 + 天竺鼠,
因為乾草 + 稻草會刮傷
倉鼠兩頰既頰囊;

第二 - 倉鼠唔可以沖涼!
因為倉鼠毛皮上有一層保護油脂,
洗走咗會令
倉鼠容易受感染,對倉鼠來講好危險!
乾洗(sand bath)亦完全唔需要,
鼠本身係一種愛清潔既小動物,每日佢地會自行清潔數次,
只要主人幫佢地保持籠清潔,咁已經好足夠~

記住- 唔需要沖涼,唔洗用兔砂,貓砂更加係黐孖筋!!
如果鼠身體發出異味(唔係個籠有異味!),
意味住
鼠可能有病,主人要帶佢去睇獸醫咯~


----------------------------------------

講完敗家,就講吓我最近收到乜野禮物!

Mr.T 送我一套Royal Albert New Country Roses Tea Set,
大愛~~~~~~


Maksim Mrvica Pure II 台灣版
歐美似乎已絕版,因為見好多人網上呻話搵唔到,
Mr.T 搵到台灣版,反正d音樂都係一樣,
只係封套多咗咋中文字 + 大咋用字老土hard sell 廣告
........



Maksim Mrvica Appassionata
(仲爭一隻Maksim 最早期既作品"Gestures",
我就有齊哂佢既專輯嘞!
Thank you Mr.T~ )


尋日10月14日收到好友阿四寄來既禮物~


我本來打算網上order 既12蚊店矽膠朱古力模,
阿四特登幫我去12蚊店搵! 真係唔該哂啊~


兩大包/大盒扮靚靚媽屎~


順記餅家蛋撻 + 菠蘿油........番梘!


Pizza 造型既pizza 刀 + 剷



香港麥麥之前送既發聲Pikachu 公仔~ 個樣好靚啊!

佛經機 (唔知係咪咁叫呢?)


據聞烚蛋前用依個野拮一拮蛋殼,
蛋烚好後會好容易剥殼......喎!



柚子皮粉


以為豉油先有頭抽......原來魚露都有頭抽果喎!

多謝哂阿四送咁多好野比我啊~





Photobucket

6 則留言:

  1. 有禮物收真好!
    [版主回覆10/16/2013 19:30:08]敗家 + 收禮物,一樣好開心!

    回覆刪除
  2. 間舖成日打左銀碼咁攪野,平成咁,真係鑊鏟都買唔到啦。。咁要耐不耐就去遁下,有無打錯囉。。HK依家都PROMOTE緊依隻牌子。。
    [版主回覆10/24/2013 03:33:28]我個個星期都去行TK Maxx 架啦!

    回覆刪除
  3. Hi V,

    The Green pan is very good bargain!
    You know I also like to buy kitench ware and pan... Having cooking with nice kitench ware..
    Always make me happy.. hehe

    Peggy

    [版主回覆10/24/2013 03:31:56]strictly speaking...it wasnt a bargain...they just made a careless mistake by putting the wrong price on the GreenPan!

    回覆刪除
  4. Pet at home 一向都貴, 我選擇Home Bargains 同另一間 Family Bargains.
    [版主回覆10/24/2013 03:25:43]Home Bargains Family Bargains 依類店貓狗用品比較齊,其他小動物用品比較少,除咗木屑 + 倉鼠糧可以喺Home Bargains 買之外,零食果d始終要去返寵物店

    回覆刪除
  5. 阿V, 我覺得你好幸福啊!老公同朋友都咁錫你。實在太令人羨慕了!
    [版主回覆10/24/2013 03:23:05]我都覺得自己好幸福! 我都一樣好鍚佢地架~

    回覆刪除
  6. 咁你搬去邊到呀 ! 你2公婆甜甜蜜蜜睇到都開心...
    [版主回覆10/24/2013 03:22:21]我會搬去blogger~ 會喺依度最後一篇網誌公佈網址~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...