2012年11月17日星期六

Afternoon Tea@Jenners Edinburgh (2012年11月10日)

好多人都會稱闊太式果種下午茶為"High Tea".......
我估大概係因為個"high"字,
令人有"高級"或"高貴"既感覺吧?
又或者覺得用來放下午茶點心既cake stand 有腳或有2至3層"高",
所以令人覺得high??


其實喺英國係無人叫下午茶做High Tea 既~
(下午茶習慣源自英國,當然應以英國為標準啦!)
下午茶應該叫做"Afternoon Tea" 或"Low Tea" 先啱!
因為.....
1. 顧名思義係afternoon 先serve 既tea (通常2-4pm);
2. 英式傳統下午茶係用low table (茶几/coffee table 之類!)


High Tea 其實並非如一般人心目中唸得咁"high",
相反同上流社會、高貴、闊太.......完全拉唔上關係,
因為
工人階級藍領先會high tea!
工人完成一天工作,
放工後(5-8pm)喺高枱上大擦一餐,
食物並不如
afternoon tea 點心咁精緻,
反而係類似現時英國pub food 既粗獷食物,
如肉批薯仔焗豆麵包燉肉......依類勁飽肚既平民食物,
似early dinner 多過tea~
 

不過,下午茶既起源,的確係闊太們既玩意! 
來英咁多年,我一直都無afternoon tea 既習慣,
一來我唔係闊太; 二來我唔好甜食~
 
雖然afternoon tea 都有鹹點,
但大部份有
afternoon tea 供應既地方,
組合都係以甜點佔大比例.......

上星期六同Mr.T d staff 食完升職celebration lunch 之後,
去行街街打發時間,打算之後照原定計劃去撐枱腳食dinner,
行到Jenners 頂樓食品部 + Cafe 時想飲杯熱辣辣既茶,
咁啱見到餐牌上有
afternoon tea set,有d口痕想試.......

於是同Mr.T一人來一set!

佢地既一人份afternoon tea set 有3鹹點 + 3甜點 + 茶1壺~


3鹹點都係brown bread三文治.......
分別有Branston Pickle & Cheese (上);
Egg Mayo (左) + Ham & Mustard (右)~
我最鍾意係Branston Pickle & Cheese (將會老翻! )

一向我都唔鍾意乾硬粗糙既
brown bread,
不過依3條三文治用既
brown bread 非常輕軟如white bread,好味!

甜點有Fruit Scone with Strawberry Jam,配clotted cream 1盒;
Strawberry Cream Tart;


Poppy Seed Cake

原本喺我預期中.......
我以為3甜點中,自己將會最鍾意個poppy seed cake;
最唔鍾意會係個scone,因為
scone 個樣好似好乾硬......

但出乎意料之外........
個fruit scone 好食到不得了!

放上一大pat 又香又濃既clotted cream,
中和咗果醬既甜味,味道變得啱啱好,
真係好好食~~~ 不過.......scone 太細隻唔夠喉!!

Strawberry Cream Tart 又係好好食!
撻底非常鬆化,餡只有忌廉 + 新鮮士多啤梨,
簡簡單單唔太甜,正正係我杯茶~


至於原本我以為最好味既
poppy seed cake......
好鬼難食呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔知加咗檸檬汁定sour cream?酸又唔係酸,甜又唔係甜.......(但我完全食唔到有檸檬既香味! )
蛋糕望落好似輕軟......
但食落只有一個感覺 - 乾爭爭
似一塊海綿!咬一啖就索光哂口腔內每一滴口水!!
結果我只食咗一啖,就交比Mr.T 幫我攪掂佢.......

Jenners 位於愛丁堡市中心Princes Street 大街,
Mr.T office 就喺隔離街,嘆茶好方便!



Cafe 裝璜雅致,燈光柔和,係一個嘆茶既好地方~

環境舒適,坐得舒服到想瞓覺呢~
(依餐係low tea 來啊! )


今次係我 + Mr.T 第一次正式英式下午茶經驗,
我地都好enjoy!

令原本無afternoon tea 習慣既我上癮鳥~

(P.S. 食完lunch 無耐走去tea,
結果果晚飽得滯無照原定計劃去dinner......
)


Photobucket

8 則留言:

  1. 我鍾意甜點
    [版主回覆11/20/2012 03:30:21]我一向比較鍾意鹹點,但依個scone + 士多啤梨撻都好好味~

    回覆刪除
  2. The beige color coat and dress suit you very well. I notice that you usually wear black/grey for casual wear
    [版主回覆11/20/2012 03:29:20]Thanks!

    回覆刪除
  3. 我鍾意甜點
    Mrs.T 髮型好好睇
    [版主回覆11/20/2012 03:29:09]Thank you kapo!

    回覆刪除
  4. afternoon tea set 好正wo !! 贵吗?
    [版主回覆11/20/2012 03:28:54]Mr.T比錢,我唔知幾錢啊!

    回覆刪除
  5. afternoon tea絶對係會令人上癮架...
    [版主回覆11/20/2012 03:28:06]

    回覆刪除
  6. 下次你可試下 http://www.eteaket.co.uk/
    都係afternoon tea, 有靚靚茶具。
    [版主回覆11/20/2012 03:25:02]Thank you ju ju be!
    啱啱睇過餐牌覺得好好,有機會會去試吓!

    回覆刪除
  7. Nice restaurant.

    Peggy
    [版主回覆11/20/2012 21:26:36]yes it is a very good place for afternoon tea.

    回覆刪除
  8. Relax !
    [版主回覆12/02/2012 01:04:22]

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...