2012年3月7日星期三

My New Smart Mobile Story (2012年3月3日)

星期六(3月3日)喺倫敦,Mr.T 買咗部新手機比我......



我一向都唔追電腦 + 手機新款,
人人追捧既i乜i物更非我杯茶,
對我來講只要性能良好,用得到我要求既就可以嘞~ 
唔鍾意換手機係因為好怕每次都要重新適應電話新功能! 

好似我對上果部HTC,
個touch screen 都已經比我整壞咗,但我仍然唔係好識用! 
唯有攞返再對上果部LG出來用......
HTC + LG 2 部都係Windows 手機來......咁問題就來嘞!
由手機仲未上到網既時代開始,
我喺英國所買過既每一部手機,全部都display 唔到中文字!!



到後期新出既手耭可以上到網,不過仍然顯示唔到中文! 

我出街時真係好少上網......
In fact 我好憎果種喺街上無時無刻攞住手機篤篤篤既人!
篤還篤,但好多時人逼人多既地方或過緊馬路時,
前面條友就喺度掛住篤篤篤慢慢行阻住哂後面既人,
真係非常討厭!! 

無疑智能手機真係好方便, 
但有咩事真係緊要到連過馬路都要上網?
其實我自己出街時都有篤手機上網,
不過不外乎都係等車等人等食野既空檔,
我一定唔會一路行街過馬路一路篤篤篤~
而且我太唔習慣用細screen 來上網,
所以如果我有緊要到過馬路都要做既網上事,
我會選擇留喺屋企上網,搞掂哂先出街囉!  

講返我之前用緊既LG 手機...... 
雖然係上到網既智能手機,不過行Windows,
中文字顯示如上圖只得一個個格仔...... 
自從Mr.T 去咗Birmingham 出trip,
我間中會搭火車或巴士過去Birmingham 陪佢~
搭緊火車或巴士果幾粒鐘,無野好得過上網!
(其實都可以睇書既...不過我搭車睇書會travel sick!! )

多咗情況 + 時間我會喺屋企以外既地方上網,
於是我想要一部新既智能手機!
其實返香港時我已打算買埋部手機,
不過太忙無時間慢慢睇,最後不了了之......
喺香港無買到手機,返來英國後有d後悔揼自己心口! 
唯有喺英國出返部新機啦......

依個時候V媽媽來電告知佢去參加春茗,
抽獎抽到一部Nokia 500!
不過佢完全唔上網,所以打算將手機寄過來轉送比我!!
拔佢去郵局寄野之日,
郵局職員告知手機裡面有舊電池唔可以郵寄,
因為有可能會影響郵局貨機運作喎!
雖然有少少一場歡喜一場空,
不過我明白架貨機上有工作人員,人命關天,
真係比果幾舊水郵費要人家同妳賣命咩?
反正部手機都係V媽媽抽奬返來,
若佢無抽中,我都一早打算買部新架啦~


之前講過我唔追新款,夠用就可以......



所以我揀咗依部唔新款既Samsung Galaxy Europa~
貪佢外型OK有白色; (老公陪我行咗4間店先搵到白色! )
夠平又夠細部; (我本身部手機合約仲未完,所以要帶哂2部手機出街!)



行Android 既佢終於可以正常display 到中文;  

wi-fi + 3G無限上網;
最緊要既其實係佢可以當做wi-fi hotspot! 
因為我都話咗唔鍾意用手機細screen 上網~

我喺香港平平地買咗部雜嘜平板~
(其實雜嘜都係有牌子既,佢仲有個好cute 既名叫做"momo"! )




特別用咗個會跟機時間自動轉換日夜維港景既skyline live wallpaper, 
Missing my beautiful home~  

咁我而家搭緊火車或長途巴士時, 

就可以用新手機做portable hotspot, 
用部平板來上網嘞! 



手痕幫佢扮靚靚黐咗個我既嘜頭! 



In fact 我2部手機都用咗自己嘜頭來做wallpaper! 


睇吓我自家既"自戀系列"......



如果我出街同一時間用依咋野係咪會好似賣廣告呢? 






 

10 則留言:

  1. haha...你真真「隨機應變」..
    [版主回覆03/08/2012 09:47:18]哈哈~~~ 爛gag!

    回覆刪除
  2. 我手機有FB,MSN..不過都係唔慣手機玩
    但係就一定要有WhatsApp

    [版主回覆03/08/2012 09:43:33]之前都有用手機上FB,不過妳地大部份留中文,全部cm 都睇唔到......

    等我搞搞個whatsapp 就whatsapp 妳~

    回覆刪除
  3. 張STICKER好襯個TABLET喎。新BACKGROUND又好靚,讚!
    [版主回覆03/08/2012 09:40:36]Thank you! 因為部tablet 白色嘛~

    回覆刪除
  4. 我都唔鍾意用手機細screen 上網...啲字睇得我辛苦...
    [版主回覆03/08/2012 09:39:29]除咗screen 細睇得辛苦,手機格式同電腦唔同,好唔慣!!

    回覆刪除
  5. 如果你出街同一時間用呢set...我唸我離好遠都知道你係阿V...
    我都一件iSeries都無...關生成日話出部iPhone過我都俾我拒絕...但係好多好友都用咗iPhone...如果可以用whatsapp同佢哋通信會放便好多...搞到我想出返部啦
    [版主回覆03/08/2012 09:38:42]我唔鍾意i系係因為佢not flash compatible!

    要whatsapp 唔一定要用iPhone,Android 一樣可以! 我都係whatsapp virgin 來~

    回覆刪除
  6. 情若無花不結果2012年3月7日 下午5:21

    以後一見到哩個麥頭係街上 , 就沖上前同妳相認。
    [版主回覆03/08/2012 09:33:59]哈哈~~~ 乜原來我個嘜頭易認過我個樣架!!?!?!

    回覆刪除
  7. 我都好憎d人一路慢慢行, 一路睇手機, 左住哂 ~~ 你個嘜頭同你個樣都咁易認, 一定唔會點錯相
    [版主回覆03/09/2012 07:35:09]前面有條咁既友仔真係好鬼忟! 十居其九係玩緊FB!!

    回覆刪除
  8. 我都唔鐘意d 人邊行邊玩電話!!!
    [版主回覆03/09/2012 07:33:35]真係好討厭!!

    回覆刪除
  9. 行街或者過緊馬路玩電話好危險, 外隨時比車死. 我都好怕換新電話,
    成日唔記得 D functiions.
    其實 V 媽媽 可以分開電池寄便 ok.
    妳套'自戀系列' 好正!
    [版主回覆03/10/2012 10:43:14]邊個邊過馬路邊篤電話就車死佢地好嘞! 咪累埋後面比佢阻住果咋人呀!!

    個電話原盒無拆開過,佢去郵局時同我依邊有時差所以無打比我話我知寄唔到,佢又一時無醒起攞舊電池出來.....唔緊要啦~ Mr.T 都買咗部新機比我咯~

    我都好愛我套自戀系列! 獨一無二呢~

    回覆刪除
  10. You can now sync your contact with Gmail's contact, so you don't have to re-enter all contacts next time when you change to another Andriod phone.
    [版主回覆03/13/2012 09:57:12]Thank your for the information!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...